Good ABS and slim legs – miesięczne wyzwanie treningowe

110

Lato powoli się kończy. Mam nadzieję, że od września więcej osób dołączy do treningów. Wiem, że teraz jest leniwy okres. Ale pamiętajcie, że jeżeli chcecie do Świąt Bożego Narodzenia zmieścić się w sukienkę o rozmiar MNIEJSZĄ, zakończyć rok 2015 z lepsza sylwetką, musicie jak najszybciej zacząć nad nią pracować. Jeżeli będą chętnę osoby, możemy stworzyć jakieś 100 dniowe wyzwanie treningowe, które doprowadzi nas do Świąt i pomoże wspólnie popracować nad sylwetką. Co Wy na to?:) Teraz zapraszam Was do kolejnego, wakacyjnego wydarzenia. Mam nadzieję, że dacie podczas tych 30 dni z siebie wszystko! 

UWAGA! Przed zadaniem pytania zapoznaj się dokładnie z ty postem! 🙂

Jak zawsze mam dla Was kalendarz do wydrukowania. Tym razem w jego przygotowaniu pomogła mi jedna z Was. Za co bardzo dziękuję :). Trenujemy według rozpiski. Przygotowałam 12 playlist treningowych. Każdą z nich powtórzymy dwa razy. W ciągu 30 dni będzie 6 dni wolnych od treningów. Jeżeli będzie mieli problem z odtworzeń playlisty, skorzystajcie z wersji przygotowanej dla osób korzystających z telefonu. Tam zawsze wszystkie filmiki działają.

large-1

Trening 1 i 13:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 2 i 14:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 3 i 15:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 4 i 16:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 5 i 17:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 6 i 18:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 7 i 19:

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 8 i 20:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 9 i 21:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 10 i 22:


Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 11 i 23

Wersja dla osób korzystających z telefonu ===> klik

Trening 12 i 24


Wersja dla osób korzystających z telefonu ==> klik

Co będzie Wam potrzebne?

* dobre samopoczucie,

* zdrowie,

* motywacja,

*pozytywne nastawienie,

* uśmiech na twarzy,

* mata ( jeżeli nie macie maty podłóżcie sobie ręcznik albo coś w tym stylu;)  )

* ciężarki ( można zastąpić je butelkami z wodą )

* krzesło,

* skakanka,

* ręcznik,

* sportowe buty. Każdy trening powinnyśmy wykonywać w butach. Jesteśmy wtedy bardziej stabilne i mniej narażone na kontuzję.

Dobre rady:

* przed każdym dniem treningu rozgrzejcie się,

*  nawadniajcie się,

* nie zwracajcie uwagi na wagę. Pamiętajcie, że mięśnie są mniejsze objętościowo od 1 kg  tłuszczu. Dlatego możemy tracić cm. a waga może stać w miejscu.

* warto jest zrobić sobie kilka zdjęć przed rozpoczęciem wydarzenia i powtórzyć zdjęcia w tej samej pozycji na koniec wydarzenia.

* jeżeli nie macie siły wykonać tylu powtórzeń co nasze trenerki to wykonujcie ćwiczenia w swoim  tempie,

* pamiętaj, że 70 % sukcesu zależy od Twojego jadłospisu. Koniecznie przeczytaj post ===>Zasady zdrowego odżywiania

Przydatne linki:

Wydarzenie na facebook’u: ===> https://www.facebook.com/events/955396417854081/

ENDOMONDO ===> https://www.endomondo.com/challenges/24496848

UWAGA!!!

Przypominam, że KAŻDY trening trwa od 35 – 60 minut! To nie są pojedyncze filmik! To jest cała playlista! Treningi nie trwają 5 minut, tak jak wiele osób podczas innych wydarzeń myślało:). Po skończeniu rozgrzewki, odtwarza się kolejny trening. A Wy nie musicie podnosić się z maty, żeby zmieniać filmiki.

DSC_00091

Kochani nie ma na co czekać, trzeba wziąć się do roboty! Odpalajcie dzisiejsza playlistę i dajcie podczas treningu z siebie wszystko. Pamiętajcie, że trening, to tylko 30% sukcesu, reszta zależy od Waszego odżywiania. Na blogu znajdziecie kilkanaście przykładowych jadłospisów. Oczywiście one mają być dla WAS tylko inspiracją ==> Przykładowe jadłospisy – klik.

Trzyma  za Was kciuki! Dajcie znać jak Wam się podobają playlisty i czy po zakończeniu tego wydarzenia jesteście chętni na jakieś grupowe przygotowania do zakończenia tego roku z lepszą sylwetką. Pamiętajcie, że tylko słabi poddają się przed zrobieniem pierwszego treningu. Róbcie tyle, ile jesteście w stanie. Z każdym dniem będzie lepiej i łatwiej, zobaczycie.

Pozdrawiam,

Dominika

*** UWAGA!

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą i dowiedz się czy możesz wykonywać wszystkie zestawy. Biorąc udział w wydarzeniu bierzesz za siebie odpowiedzialność.

110 KOMENTARZE

    • Zależy ile po wstaniu masz czasu. Dobrze jest zjeść śniadanie tak około do 30-60 minut po przebudzeniu. Po śniadaniu musi się uleżeć w żołądku przez około 1,5 0- 2 h. W tym czasie trening odpada.
      Jeżeli masz siłę, możesz spróbować trenować na pusty żołądek. Ja tak np. nie potrafię.
      Tutaj masz więcej na temat posiłku przed treningiem ===>
      http://tipsforwomen.pl/co-jesc-przed-treningiem/

      • Dzieki za pomoc 🙂 Stwierdzilam jednak, ze przed pracą nie mam aż tyle czasu a wracam późnym wieczorem wiec będę do tyłu z treningami ale nie poddam się 😉 Tym razem wytrwam 🙂

    • Czytałam ostatnio, że nie ma przeciwwskazań do ćwiczeń przed śniadaniem. Chodzi jedynie o to, czy dana osoba ma SIŁĘ do ćwiczeń bez śniadania, czy nie będzie się czuła zbyt słabo, czy da radę wykonywać ćwiczenia poprawnie i z zaangażowaniem 🙂 ja np. jestem przyzwyczajona do jedzenia od razu po wstaniu i raczej byłoby mi ciężko, ale przeciwwskazań podobno nie ma (ale lepiej upewnij się, poczytaj w internecie itp.)

  1. Ja przychodzę w sprawie tzw. mitu. Jak wytłumaczyć starszej osobie, że ostatni posiłek powinno się jeść 2-3h przed snem, a nie do 18?

    • Oj to jest ciężkie. Może po prostu powiedz, że jak ktoś idzie spać o 24, a wstaje o 10, to gdyby zjadł posiłek o 18 jego organizm byłby tyle godzin bez posiłku.

  2. Cześć dziewczyny, chciałam zapytać czy rzeczywiście po wyzwaniach Tipsi są jakieś efekty? ale takie konkretne? bo ja biegam i ćwiczę z Chodakowską, które juz mnie nudzi ale są efekty 🙁 dajcie jakieś przykłady jak się wasze ciało zmieniło po tych wyzwaniach

    • Ja zrobiłam wprawdzie tylko połowę wyzwania "Smukłe uda – To się uda", nie mogłam kontynuować z powodu choroby. Mimo to było widać efekty, szczególnie na łydkach i udach więc się opłaca 🙂 A teraz zabieram sie za te ćwiczenia i życzę powodzenia.

  3. 100-dniówka? Wchodzę w to- takiemu wyzwaniu odpowiadam,że jestem 100 razy na tak :)) ale najpierw buduję nogi i ABS 🙂

  4. O kurde, ja właśnie przed chwilą skończyłam. Ciężko strasznie. Ale mam nadzieję że jakoś się przyzwyczaję i dobrze pójdzie 😀 coś czuję że po takich treningach to będę miała super figurę!

  5. 100 dniowe wyzwanie byłoby świetne. Chętnie dołączyłabym do takiego wydarzenia. Ale najpierw oczywiście nogi i ABS ^^

  6. Spróbuję ! :). Po wakacjach moja forma trochę spadła, bo trochę sobie odpuściłam, ale pora wrócić na właściwe tory :). Zobaczymy, jak mi pójdzie. 🙂

  7. 100-dniówka? Jest za. Zdecydowanie. To wyzwanie też podejmuję, tylko mam pytanko: ćwiczę itd.,a mój brzuch po każdym jedzeniu rośnie. Wiem, że to normalne ale wieczorem wyglądam jakbym była w ciąży. Są na to jakieś sposoby? Przez to nie wiedzę efektów …

  8. W czasie roku szkolnego często zaczynam ćwiczenia koło 21, nie będzie problemu jeżeli nic po nich nie zjem, prawda?

  9. Hmm za kilka dni kończe miesiac z chodakowska to może po tym wezme się za treningi ułożone przez ciebie 🙂 tylko czy to są typowe ćwiczenia na mięśnie czy na wysmuklenie sylwetki? 🙂

    • Dlatego ja nigdy nie oglądam przed ćwiczeniem. Jedynie szybko przewijam przed samym treningiem żeby zobaczyć czy mi nie będą potrzebne żadne "atrybuty" 😉

  10. pierwszy za mna… Po dłuższej przerwie wakacyjnej czuje ze bez zakwasow sie nie obejdzie…coz…mam nadzieje ze wytrwam do konca

  11. Witam a ja mam pytanie jesli chodzi o trening z butelkami wody zamisat ciezarkow to maja byc 0,5L czy 1L czy jeszcze wiecej. Dodam ze osoba poczatkujaca dzis zaczynam .Dzieki

  12. Jestem już po. Nie było lekko zważając na fakt, że dziś jestem troszkę niedysponowana 😉 Ale dałam radę, z małymi przerwami na złapanie oddechu. Za kilka dni powinnam mieć power do dalszego działania 🙂

  13. Nie rozumiem tej rozpiski treningów… 🙁 Jeżeli pisze 1 i 13, tzn. że mam te ćwiczenia robić do 13 dnia treningu?

  14. Nie moge cwiczyc ani dzis ani jutro. Wedlug ciebie jak zaczne w srode to lepiej od poczatku czy wedlug rozpiski?
    Pozdrawiam

  15. Przez te upały miałam ponad miesiąc przerwy i 4 filmik sprawiłmi nie lada problem. Ale zaliczone. Już czekam na jutrzejszy trening.

  16. Cholera… Od trzech tygodni chodze na silownie i daje sobie wycisk, dzis zrobilam tradycyjnie silownie z rana i cwiczenia z wydarzenia na wieczor. Powiem tyle maaaasakra 😛 Mel B dobrze znam i uwielbiam tu nie bylo problemu pozniej pani z 2 video calkiem fajnie, wszystkie cwiczenia zaliczone w tempie, przy 3 juz ciezko, tak niepozornie ale daje w kosc ale 4 to juz po calosci co drugie cwiczenie 😛 (co nie przeszkodzilo mi na sam koniec dolaczyc Tiffany i jej Tifoczek ) Jestem pelna nadzieji ze nastepnym razem zrobie juz calosc bez zajakniecia 🙂 dzieki za to co robisz i ile czasu poswiecasz swoim czytelniczkom 🙂 tym razem skoncze wyzwanie razem z wami 🙂

  17. Wczoraj zrobilam trening 1 🙂
    obudzilam sie z cudownymi zakwasami na calych nogach ( wspaniale:))
    dzis dzien drugi .
    Tipsi sledze Twoj blog od dluzszego czasu, jestes wspaniala, taka nasza 🙂
    Dziekuje bardzo za motywacje i swietne wpisy!

  18. Wracam do Ciebie po 9 miesiącach przerwy 🙂 muszę teraz popracować właśnie nad brzuszkiem i udami, więc idealnie trafiłaś z tym Wyzwaniem!! oczywiście również piszę się na 100 dni 🙂

  19. Po rocznej przerwie od treningów powracam :D. Mam nadzieje, że wytrwam i wyszczuplę te moje grubaśne uda. Chętnie przyłączyłabym się na wyzwanie trwające 100 dni :).

  20. Tipsi mam pytanie – jaki powinien byc optymanlny czas odpoczynku pomiędzy treningami w obrębie jednego dnia?
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wytrwam!

  21. O co chodzi z tym endomondo? Tzn wiem co to za program bo jak biegam to go uzywam ale nie wiem co to ma wspolnego z wyzwaniem? Mam go wlączyć przed rozpoczęciem treningu?

  22. Dopiero dzis udalo mi sie zrobic pierwszy trenig, ale wiem ze wytrwam do konca,
    Bylo super, jestem jak najbardziej za wyzwaniem 100 dni
    Dziekuje za Twoja ciezka prace 😉

  23. Właśnie kończę be fit in 90 (dzień 86 za mną) i zastanawiałam się, bo będę robić dalej… teraz już wiem:) w moim przypadku poranne treningi na czczo się sprawdziły

  24. nogi i abs idealne połączenie. 🙂 U mnie skuteczny trening to trening w domu, bieganie i siłownia jednym słowem wszystkiego po trochu aby nie było nudno a jednocześnie efektywnie 🙂

  25. Ok, wakacje się kończą,trzeba się za siebie wziac 😉 dziś pierwszy zestaw i poleglam na cardio, ale wierze ze jutro bedzie lepiej 😉 dużo pracy przede mna, trzymajcie kciuki, ja za was tez trzymam dziewczyny :*

  26. Och Tipsi, tylko Ty jesteś w stanie mnie zmotywować do działania. Po prawie półrocznej przerwie wróciłam do ćwiczenia z Twoimi planami treningowym. Kobieto jesteś wspaniała. Leżę na podłodze, nie mogę znaleźć siły żeby się podnieść, ale jestem szczęśliwa. Dzięki Tobie! Bardzo Ci dziękuję! <3

  27. Jeszcze tydzień wyzwania z MelB i przestawiam się na to wyzwanie! 🙂 Po trzech tygodniach treningów z MelB zaczynam widzieć efekty, sylwetka robi się smuklejsza. Mam nadzieję, że do przyszłych wakacji uda mi się wbić w rozmiar 40 (obecnie 44). Do tego body wrapping, pilling kawowy i ciało zaczyna wyglądać o wiele lepiej 🙂
    Dzięki Twojemu blogowi zmotywowałam się do ćwiczeń, których unikałam jak ognia. Wielkie dzięki! 🙂

  28. Hej, kiedy można spodziewać się kolejnych playlist ? 🙂
    Mam nadzieję, że tym razem wytrwam w wyzwaniu do końca 😉

  29. Jestem właśnie po czwartym treningu 🙂 Trudno wziąć się w garść po dniu przerwy :p Ale dałam radę 😀 Chciałabym się tylko jeszcze dowiedzieć czy bardzo ważne jest aby robić końcowe rozciąganie z tej samej playlisty? Bo dzisiejsze mi totalnie nie podeszło

  30. Jutro robię trening 6 i własnie przeglądam co mnie czeka 🙂 Nie podoba mi się ten balet 🙁 ale pozostałe treningi fantastyczne ! mam nadzieje że wytrzymam do samego końca 😀

  31. Jutro czeka mnie trening 6 i własnie patrze co w nim zastane, nie podoba mi się ten balet 🙁 Ale reszta treningów jest fantastyczna 😀 Mam nadzieje że wytrwam do końca bo pierwszy raz robie takie wyzwanie

  32. Cześć Tipsi!
    Wracam do treningów po pół roku, także początki nie są łatwe 😉 Ale chciałam może w pewien sposób Cię pocieszyć, że ćwiczących jest troszkę więcej niż mogłaby się wydawać. Wiem to ze swojego przykładu – często treningi robię późno wieczorem wchodząc bezpośrednio tutaj na stronę i po wszystkim jestem tak wycieńczona, że nie mam siły zameldować wykonanie zadania na ffacebookowym wydarzeniu 🙂 a po drugie – Facebook upublicznia wszystkie polubione i skomentowane posty, a ja chciałabym znajomym zrobić nie lada niespodziankę pokazując się po miesiącu w lepszej figurze 😉
    Dzięki za Twoją pracę, po to żebyśmy wszystkie wyglądały lepiej! 🙂

  33. Cześć dziewczyny,

    ja dzisiaj zaczełam swoją przygode z tym wyzwaniem 🙂 niestety nie udało mi sie dotrwac do konca wszystkich cwiczen z pierwszej playlisty, ponieważ troche zle sie dzis czuje(ból i zawroty głowy itp), ale jestem dumna z siebie ze pomimo tego zaczełam dzis, tak jak sobie zaplanowałam 🙂 czesto zaczynałam tego typu wyzwania ale zawsze po kilku dniach rezygnowałam:( mam nadzieje, że tym razem uda mi sie wytrwac i nie poddam sie tak szybko 🙂 z ćwiczeniami raczej nie mam problemu, gorzej włąsnie z samozaparciem, ale moze w koncu uda mi sie osiagnać wymarzony cel 🙂 trzymajcie za mnie kciuki 🙂

  34. Hej ! też mam problem z tzw. "ciążówką" co bym nie zjadła zdrowe nie zdrowe co się nie napije zwykła woda mineralna sok czy cokolwiek czuje jakby mi rozrywało brzuch od środka i zostaje ten wielki balon ! Przez to czuje się źle i często mi nie dobrze ;/ Byłam kiedyś u lekarza wszystko niby ok. Różne suplementy brałam nic nie pomagało … Za granicą tego nie mam zawsze jak jestem tutaj od razu ten problem się pojawia….

  35. Hej 🙂
    Mam pytanko, zależy mi na zrzuceniu kilku kg, czy to wyzwanie będzie odpowiednie czy lepiej wybrać jakieś inne?
    Podziwiam Cię za chęci i układanie tych wszystkich planów treningowych 🙂
    A dziewczyny, którym udało się wytrwać w poprzednich za samozaparcie, mi zawsze jakoś go brakuje, ale może biorąc udział w wyzwaniu się uda 😉

  36. Hej 🙂
    Mam pytanko: chcę zrzucić kilka kg, czy to odpowiedni plan treningowy czy powinnam wybrać jakieś inne wyzwanie?

  37. O matko, ciężkie to dodawanie komentarzy 😀 Z góry przepraszam za spam 😉
    Czy jeśli chcę schudnąć to jest to odpowiednie wyzwanie czy lepiej wybrać jakieś inne?

  38. czy ćwiczenia pomogą na dość spory fałd skóry po porodzie ? wszystkie inne partie ciałą są ok, tylko nie właśnie brzuch na którym jest dużo skóry i straszne boczki.

  39. Zaczęłam ćwiczyć z Twoich playlist. Wielkie gratulacje za ułożenie tak wspaniałych zestawów. Mam jednak pewne wątpliwości… czy te ćwiczenia są odpowiednie dla osoby szczupłej ale nie wyrzeźbionej (jedynym celem spalania tk. tłuszczowej są moje uda i pośladki)? I czy jeżeli będę częściej robić częściej reset, to czy po wykonaniu wszystkich 30 zestawów w powiedzmy półtora miesiąca osiągnę mniej więcej ten sam efekt jak w miesiąc? czy czas też ma znaczenie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂 i za cały plan treningowy.
    Pozdrawiam 🙂

  40. Pierwszy trening za mną 😀 co prawda opuściłam BeFit, bo z braku miejsca w pokoju nie mogłam wykonywać niektórych ćwiczeń 😉 Zobaczymy ile dni wytrzymam. A co do ćwiczeń to są bardzo fajnie ułożone 😀

  41. Chciałabym się dołączyć, ale zastanawiam się czy te.ćwiczenia będą dobre na redukcje? Czy może lepiej odpuścić sobie je i skupić na dużej ilości cardio? Proszę o odpowiea

  42. dzien drugi!
    Jestem zachwycona skakanką!
    Mam nadzieję, że choć w tym wydarzeniu wytrwam do końca, bo moje soczyste udka przestały być fajne już dawno temu. ;D

  43. Dominiko, mam takie pytanie 🙂 czy zamieścisz jakieś metamorfozy z tego wydarzenia, jeśli oczywiście ktoś się z Tobą podzieli? Metamorfozy mnie bardzo motywują, ale po 5 dniach od ćwiczeń tracę motywację. W październiku zaczynam znowu rok akademicki w Krakowie, będę mieć malutki pokoik, boję się, że od października będzie klapa znowu. Dobrze, że będę mieć basen, ale tylko raz w tygodni. I wf co drugi tydzień…

  44. Hej Tipsi! Śledzę Twojego bloga i fp w sumie od niedawna, ale mozna powiedzieć, że od razu się w nim zakochałam! Conieco na temat odżywiania i treningów wiem, a Twoje posty pomagają mi pogłębiać tę wiedzę. Od przyszłego tygodnia mam zamiar powrócić do treningów po dość długiej przerwie zdrowotnej. Mam problem praktycznie tylko z jedną partią ciała którą chciałabym zająć się przede wszystkim. I tu rodzi się moje pytanie: jaki trening polecasz na smukłe uda? (nad jadłospisem juź pracuję, biorąc pod uwagę Twoje rady).
    P.S. Życzę Ci pociechy z maluszka i przede wszystkim źeby dzieciątko było zdrowe i tak inteligentne jak mama! 🙂

  45. A czy te cwiczenia sa zdrowe przy obitej kosci ogonowej? dwa dni temu miałam wywrotke na rolkach. . .siny cały pośladek i ograniczone ruchy ale determinacja jest 😉 ćwiczyć pomimo bolu czy lepiej poczekac jeszcze pare dni??

  46. Heeeej 😉
    Zbieram się od dłuższego czasu, aby zacząć z wami trenować… Kurcze już 23 wrzesień :O
    ważę 60,8 ale mam dużo tłuszczu w organizmie:( stąd biorą się boczki, fałdka na brzuchu i fałdki nad stanikiem 🙁 byłam wczoraj na darmowych pomiarach na siłowni itp… no i nie wygląda to ciekawie 🙁 chciałabym zamienić ten tłuszcz na mięśnie więc myślę że jak do was dołącze to dam radę do sylwestra to zmienić 😀
    chcę dążyć do celu bo w ostatnich miesiącach baaardzo dużo straciłam na wadze – w sumie nawet nie wiem czemu 😛 i chciałabym teraz pracować nad dalszym wyglądem 😀 dziś cykam fotki i zaczynam z wami 😉

    Czy zacząć od dnia 1 czy normalnie leciec jak Wy czyli 23 ??

    Pozdrawiam
    Karina, 23 letnia mama 2 letniej Martynki 😉

  47. Chciałam zapytać czy jak połączę playlistę umieszczoną w wydarzeniu " Popraw swoją figurę do sylwestra" i playlistę umieszczoną tutaj to będzie dobrze? Bo chcialam popracować nad wszystkimi partiami ciała, ale najbardziej zalezy mi na udach i brzuchu 😉

  48. Chciałam zapytać, czy jak połączę playlistę umieszczoną w wydarzeniu ,, Popraw swoją figurę do sylwestra" z playlistą umieszczoną tutaj to bedzie dobry pomysł? Chciałabym popracować nad wszystkimi partiami ciała, ale najbardziej zależy mi na nogach i brzuchu;)

  49. Tipsi, udało się!
    Dziś odpalam ostatni trening z tej listy.
    Po raz pierwszy udało mi się to zrobić. Zawsze zaczynałam jakieś wydarzenia i po kilku dniach rezygnowałam.
    Co prawda, z przerwami na chorobę i kilka dni lenistwa, ale doszłam do końca.
    Co najlepsze widzę minimalne efekty. Pupa i nogi stały się jędrniejsze i bardziej 'zbite'.
    Wiem jedno: na tym nie poprzestanę.
    Dało mi to kopa na kolejne wydarzenia.
    W pn ruszam razem z Wami.
    Dziękuję, że jesteś! :*

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here