Strona główna Efekty treningów Efekty ćwiczeń z Mel B

Efekty ćwiczeń z Mel B

22

Wczoraj dostałam od jednej z Was króciutka metamorfozę. Przedstawia ona 3 tygodnie ćwiczeń z Mel B. Autorka metamorfozy wysłała Nam zdjęcia swojego brzucha ( jest Kobietą, która urodziła dziecko ). Zależy jej na Naszej opinii. Jak same już wicie, nie ma nic bardziej motywującego od kilku słów podziwu.

„Hej :) chciałabym wam przedstawić moja metamorfozę z Mel b. Ćwiczę brzuch od 16 stycznia codziennie po 10 min, czasem zrobię sobie cardio ale nie zawsze, ponieważ mam synka, który ma 20 miesięcy i nie zawsze daje mi ćwiczyć, no ale staram się. Dużo osób zadaje mi pytanie : „Po co ćwiczysz, przecież jesteś szczupła” hmm po co a choćby po to by poczuć się dużo lepiej po tym jak urodziłam synka. W ciąży przytyłam 16 kg, jak już urodziłam, to w ciągu miesiąca zrzuciłam te 16 kg udało mi się to zrobić, ponieważ karmiłam no ale potem już mogłam wszystko jeść i znowu mi się przytyło ;/ zawsze ważyłam 48 kg a teraz 54 kg przed ćwiczeniami. Od 16 stycznia schudłam 1 kg ale chce jeszcze zrzucić te 4 kg :) . Wystawiam zdjęcie swojego brzucha przed i po ćwiczeniach jak myślicie widać coś ??

Pozdrawiam i życzę Powodzenia wszystkim Paniom, które chcą zrzucić kilka kilo :) Karolina :)

Uważam, że jak na 3 tygodnie pracy i przy ćwiczeniu tylko 2 treningów, to efekt jest jak najbardziej widoczny. Mam nadzieję, że Autorka metamorfozy będzie walczyła dalej. Myślę, że brzuszka może pozazdrościć jej niejedna Nastolatka. Dla mnie wszystkie Młode Mamy są największą motywacją. Jeżeli One znajdują czas na trening, to każdy powinien go mieć. Wystarczy dobrze rozplanować plan dnia i nie szukać wymówek.

A Wy widzicie efekty? Jeżeli ta, to zostawcie jakiś miły komentarz dla Autorki przemiany. Niech to będzie kilka miłych słów, które w chwilach zwątpienia zadziałają jak motywacyjny ” kop „.

Przypominam, że 17 lutego rusza nowe wydarzenie. Jeżeli macie ochotę, to dołączacie :)W grupie zawsze raźniej a przede wszystkim można zawsze liczyć na pomoc innych uczestniczek. Zrób coś dla siebie! Popraw swoją sylwetkę – wydarzenie na FB.

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

zagłosuj na tipsforwomen.pl
 

22 COMMENTS

  1. Same ćwiczenia ABS tylko wzmocnią mięśnie brzucha. Żeby pozbyć się tkanki tłuszczowej należy wykonywać ćwiczenia całego ciała i dziennie spalać więcej kalorii niż się spożyło (najlepiej też spożywać nieco mniej kalorii niż wynosi dzienne zapotrzebowanie organizmu, jeść łatwo przyswajalne produkty).
    Na tych zdjęciach, w zasadzie, nie widać wielkiej różnicy. Inne światło, inne miejsce, inne ujęcie, więc ciężko porównać. I brakuje zdjęcia z boku, a to właśnie z tej perspektywy najlepiej widać czy brzuch się zmniejsza.
    Sugeruję robienie pełnego ok. godzinnego treningu (jeśli brakuje czasu bądź sił, to wystarczy co drugi dzień, byle by robić to systematycznie), a efekty będą zdecydowanie lepsze. Poza tym, to dziwne mieć umięśnioną jedną partię ciała, a resztę luźną. :)

    • Zgadzam się z Tobą :) Co do zdjęć bokiem, to dostałam je tylko, ze były takie malutkie, że nie miałam gdzie ich wstawić bo nie było ich prawie widać.
      Aeroby muszą być!:)

  2. Osobiście nie widzę różnicy, zawsze pierwsze dwa tygodnie są wooow bo woda schodzi i zalegające jedzenie. Ale trzymam kciuki :)

  3. Widać i to mocno:-) tyle, że nie można też przesadzać… nie wiem ile wzrostu ma ta Pani, ale nie chciałabym, żeby zamieniła się w chudzinkę:-)
    Chciałabym Ci podziękować Tipsi- ćwiczę z Toba od ponad dwóch tygodni- widzę pierwsze efekty. Od kiedy pamiętam miałam małe problemy z wagą- ogólnie byłam i jestem szczupła osobą ale największe problemy mam i miałam zawsze z brzuchem. Przyznam szczerze, że popołudniowe treningi to najprzyjemniejsza część mojego dnia… nie mam ani pracy, która by mnie satyfakcjonowała ani faceta… Często z tego powodu się dołuje, ale gdy poćwiczę jest mi od razu lepiej. Chciałabym prosić, aby w kolejnym wyzwaniu nie było samych bardzo ciężkich treningów- chodzi o to, że ćwiczą tutaj też osoby początkujące- takie jak ja:-)
    Życzę wszystkim i sobie dużo wytrwałości do tego aby spełniać swoje marzenia:-) pozdrawiam!!

    • Nie masz za co mi dziękować :) To Ty ćwiczysz ! Nie ma co się dołować Kochana! Wszystko pojawi się w swoim czasie :)
      Trzyma za Ciebie kciuki!:)

  4. Ja gratuluję wytrwałości, przy dziecku pewnie dużo roboty, a Ty znajdujesz czas żeby ćwiczyć. To mi się podoba :) Życzę dalszych efektów.

  5. Efekty znakomite jak na tak krótki okres ćwiczeń, więc chciej nadal ćwiczyć a będzie rewelacja;) Już jest…;) Pozdrawiam

  6. witam widać efekt i to bardzo dobrze, po trzech tyg. Super!!! Ja dziś bede miała tydz jak ćwiczę ale godz dziennie . Jestem 7 tyg po porodzie i tez wazę 54 mam zamiar wrócić to tej samej wagi co Ty bo jestem niska hehe, ćwiczę codziennie wieczorkiem jak córka idzie spac i mam czas dla siebie,czuje sie po tym rewelacyjnie!! Uwielbiam mel b :) dzieki niej zaczęłam ćwiczyć. Pozdrawiam

  7. zmiana super, tylko napisałaś, że ważyłaś 48 kg? Ja ważę 62 i też mam taki brzuszek, a wcale nie ćwiczę dużo :)

  8. Kurczę ja nie wiem co robię nietak…
    Ale u mnie to po 3 miesiącach nie widać takiego efektu jak u Pani na zdjęciu!!!
    Ćwiczę od lutego, co miesiąc zmieniam ćwiczenia a efektów za bardzo nie widzę…
    Przez to zaczynam mieć depresje… :(

  9. Brawo ! Sama jestem mamą 4 miesiecznej niuni i wiem jak ciężko jest ćwiczyć i zabawiać dziecko na raz :) życzę wytrwałości :) a tak poza tym mówią, że po cesarce ciężko schudnąć – BZDURA!! Mi udało się od wyjścia ze szpitala zrzucić 7kg :)
    pozdrawiam

Zostaw komentarz