Dzień 40 wydarzenia ” Idealne ciało do Walentynek ” – ABS

30

Dzisiejszy trening już za Nami. Wczoraj po ciężkich ” obradach ” wspólnie ustaliłyśmy, że nowe wydarzenie będzie obowiązywało od 17 lutego. Z racji tego, że wiele z Was ma jakieś dni do nadrobienia bądź wyjeżdża gdzieś na walentynkowy weekend zrobimy kilka dni przerwy. Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie. Przez kilka dni będziecie mogły powtórzyć ulubione zestawy z tego planu lub po prostu stworzyć coś sobie.

Dzisiejsze ćwiczenia:

Wersja dla korzystających z telefonu –> Plan 4

Podczas treningu skupiałyśmy się na modelowaniu ramion, pośladków, brzucha oraz spalaniu zbędnej tkanki tłuszczowej z całego ciała.

Wszystkie ćwiczenia są Wam znane z zeszłego tygodnia. Jestem ciekawa czy poradziłyście sobie z Nimi lepiej niż 7 dni temu?

W dzisiejszym planie najbardziej podobały mi się przysiady z Fitness Blender oraz Tabata z Popsugar. Jakoś nie przemówił do mnie ABS. Myślałam, że będzie to miłe urozmaicenie ale jakoś mi się nie podoba. Nie wiem jaka jest Wasza opinia i chętnie ją poznam:). Myślę, że nie ma co się rozpisywać na temat playlisty. Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z treningu i dałyście z siebie więcej niż 100%.

Jeżeli chodzi o nowe wydarzenie, to zostawiam Wam link do niego —>FB wydarzenie. Może któraś z Was chciałaby dołączyć i razem z Nami zmieniać swoją sylwetkę ? W weekend zabieram się za układanie zestawów ćwiczeń. Musicie mi powiedzieć na jakich partiach ciała najbardziej Wam zależy i na czym chcecie się skupić:).

Czekam na Wasze komentarze podsumowujące dzisiejszy dzień oraz propozycje dotyczące nowego wydarzenia:)

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

Relacja z dnia drugiego —> Dzień 2

Relacja z dnia trzeciego —>Dzień 3

Relacja z dnia czwartego —> Dzień 4

Relacja z dnia piątego —> Dzień 5

Relacja z dnia szóstego —> Dzień 6

Relacja z dnia siódmego —> Dzień 7

Relacja z dnia ósmego —> Dzień 8

Relacja z dnia dziewiątego –> Dzień 9

Relacja z dnia dziesiątego —> Dzień 10

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułRóżnica między chudym a wysportowanym ciałem
Następny artykułEfekty ćwiczeń z Mel B
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

30 KOMENTARZE

  1. Przyznaję, że tabata mnie wykańcza… Ledwo daję radę ją wykonać, a powinno być jeszcze 6 rundek więcej… Jest ciężka, ale zrobiłam, jak umiałam 😉 Przysiady z Blenderem też lubię, a ABS jest taki sobie… Co do nowego wydarzenia, to ja chciałabym popracować nad brzuchem, talią i pupą oczywiście. Myślę, że klatka piersiowa też jest wskazana 🙂 To takie moje sugestie… Zaprosiłam już trzy nowe osoby do nowego wydarzenia, mam nadzieję, że podejmie się więcej 🙂

    • Najważniejsze, że dajesz z siebie wszystko podczas treningu 🙂 Z czasem pójdzie Tobie lepiej, zobaczysz:)
      Super, że zaprosiłaś 3 osoby!;)

      Pozdrawiam

  2. wszystko super cały trening oprócz tego abs po którym nabawiłam się siniaków uważam że pomysł z ,,ślizganiem ” się jest beznadziejny już nigdy tego nie będe robić i przede wszystkim ta kobieta dla mnie koszmar 🙂

  3. Hej;)
    Faktycznie ten ABS jakiś dziwny, dużo gada ta babka a i tak nic nie rozumiem a same ćwiczenia takie sobie….
    Ćwiczenia z ciężarkami według mnie chyba najcięższe jak do tej pory, ciężar jaki zawsze brałam czasem wydaje się za duży…
    Fajnie, że będzie trochę przerwy, trzeba się zregenerować;)
    Jeśli chodzi o ćwiczenia do następnego wydarzenia to ja bym potrzebowała jeszcze na brzuch i może uda (górne partie), już tyle ćwiczę a nadal odstają mi takie boczki zaraz przy pośladkach. Oczywiście cardio nadal bym uwzględniła.
    To tyle ode mnie;) Pozdrawiam buziaki

  4. Ja dzisiaj nie mogłam poćwiczyć niestety tego zestawu, ale dzisiaj na wf wyszłyśmy biegać z naszą nauczycielką i tak jakby mam wykonany trening, tylko że inny 🙂 Bardzo się cieszę, że już coraz cieplej, bo zajęcia wf będą nawet bardziej urozmaicone, na zewnątrz zawsze dostajemy większy wycisk, czy to na boisku do kosza i piłki nożnej, czy na bieganiu 😉

    A jeśli chodzi o nowe wydarzenie to mi najbardziej zależałoby na spalaniu oponki, boczków i nóg, ale wystarczy mi jak w rozkładzie treningów znajdą się tiffoczki 🙂

  5. A mi właśnie tabata dziś bardzo sprawnie poszła. :d Jak zobaczyłam ją w planie, to chciałam ją ominąć.. a tu nagle poprzednie filmiki się skończyły i BACH! już tabata xD było o niebo lepiej niż tydzień temu 😀

  6. Tydzień temu odpuściłam połowę tabaty i ABS ze względu na TE dni, więc można powiedzieć, że robiłam 1 raz- ABS jak dla mnie słabe, Pani więcej mówi, niż robi, co trochę mnie nudzi i odechciewało mi się ćwiczyć. Same ćwiczenia też nie powalały 😛 tabata poszła lepiej niż myślałam, przełamałam się i zrobiłam prawie wszystkie burpees, ale ciężko mi szło z mountain climbers- nie lubię tego 🙂
    Dołączam też do nowego wydarzenia i cieszę się, że jest jednak 17 🙂 jeśli chodzi o ćwiczenia to dalej najbardziej zależy mi na udach, pupie i biodrach, bo jak dotąd nic nie spada z tych miejsc… 🙁 tiffoczki też zawsze spoko! 😀

  7. A ja wczoraj pisalam ze z moim facetem od dzis biegamy. Udali sie 🙂 pierwszy bieg zaliczony potem 10 min ramiona i abs z dzisiejszego treningu:)
    ja poprosze wszystkie części ciala w nastepnym wydarzeniu, tylko kochana nie zapomnij o spalaniu bo z brzuchem nie mogę sobie poradzić, a przecież najpierw trzeba go spalić a dopiero potem modelować 😉 A i boczki tez poprosze? I mam pomyśl zebys np wrzuciła jeden dzien np killer ewy i np jeden caly trening tylko z Mel b 🙂 taki mój pomyśl, żeby bylo troszke inaczej tak dla urozmaicenia :)pozdrawiam

  8. Hej Tipsi 🙂
    Cały trening poszedł o wiele lepiej niż tydzień temu 🙂 ale ta babka z ABS-u? myslałam, że do szału mnie doprowadzi tym gadaniem brrrrrrrr nie bierzmy juz jej nigdy heheheheeh.
    Co do nowego wydarzenia? Chyba najwięcej ćwiczeń na boczki, brzuch i pośladki bym chciała i spalanie w standardzie 🙂 🙂 🙂
    Buziaki

  9. Cześć Tipsi!
    Jutro idę z chłopakiem po raz pierwszy biegać i nie mam pojęcia co ubrać 🙁 doradzisz coś? wspomne, że mieszkam na śląsku i jest tu 7 stopni.
    Całuski :*

    • Kochana w takim razie ubierasz się tak, jakby było o 10 więcej 🙂
      Czyli leginsy, skarpety, koszulka ( najlepiej przylegająca do ciała i oddychająca ) ale na początek sprawdzi się zwykła bluzka na krótki rękaw schowana w leginsy żeby nie wiało po plecach i na to jakaś bluza 🙂 Możesz zabrać też rękawiczki, bo mi ostatnio dłonie zmarzły 🙂 Obowiązkowo chusteczki w kieszeń 😀 I jak masz, to jakąś opaskę na uszy.

  10. A moze zrobic tak dzień spalania, dzień modelowania? 🙂 skupilabym się na udach i brzuchu bo to chyba najgorsze miejsca gdzie odklada sie tłuszcz.
    Byłam dzisiaj biegac 🙂 myślałam ze umrę, ale po krótkiej przerwie marszowej mozna powiedziec ze dalam rade. Moja kondycja pozostawia wiele do zyczenia, ale mam nadzieję że już niedługo sie poprawi 🙂 Pozdrawiam gorąco 🙂

  11. Poćwiczyłam ok 40 minut. Więcej siły nie miałam, ale dalej się pocieszam, że w końcu może będę dawała radę tyle ćwiczyć ile chcę :). Właśnie biorę się za przeglądanie playlisty 70 dni z Mel B i zacznę z wami nowe wydarzenie ale na poziomie bardzo prostym :), mam determinację 🙂
    Cały czas patrzę na kartkę przed oczami która krzyczy „cel 65 kg!”, termin do 31 grudnia 2014 r :), pozostało 21,5 kg do celu! 😀

      • Dam radę, co mam nie dać :). Dietę staram się zmienić na zdrowszą, ale nie bardzo bardzo radykalnie bo inaczej się szybko złamię :D. Teraz głównie ćwiczenia i ograniczenie spożywania kalorii do 1500-1700 dziennie :D.

        Chcę to zrobić dla siebie przede wszystkim, jeśli się nie uda to nic, ale chcę tego bardzo bardzo bardzo mocno i robię wszystko co umiem żeby to osiągnąć 🙂

  12. jestem nowa i chętnie dołączę do nowego wyzwania. Do tej pory sama coś kombinowałam ale jednak jak ktoś mi w tym „pomaga” :). Chciałabym głównie skupić się na spalaniu + uda i pośladki=pupa=biodra, koszmar…:)
    pozdrawiam 😀

  13. Zrobiłam wczoraj. Mi ćwiczenia z babką od ABS podobały się i zadziałały. Czuję dziś każdy mięsień. Rzeczywiście gada jak najęta. Trzeba do niej napisać, żeby nie nadawała tyle. ;). Zrobiłam cały trening czuję się dziś świetnie. Co do następnego wyzwania to może spróbujmy trochę z Zuzką. Mi się już Mel B zaczyna „przejadać”. Poza tym jesteśmy w coraz lepszej formie i nawet Zuzce damy radę.

  14. Ja chciałabym, żeby w nowym wyzwaniu pojawiły się też treningi dla zaawansowanych np. ćwiczenia siłowe z obciążeniem własnego ciała, lub hantlami (nie, nie tymi 3kg).
    Może wprowadzimy też nowe rodzaje aktywności? Pilates, joga..
    🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here