Dzień 37 wydarzenia ” Idealne ciało do Walentynek ” – trening ramion

39

Za Nami kolejny ciężki trening! Jestem z Was dumna! Bardzo się cieszę, że tyle osób docenia to, co robię i korzysta z moich wydarzeń. Dzisiaj dostałam wspaniałą wiadomość od jednej z Was. Pozwolę sobie zacytować kawałek” Hej Tipsi! Dziękuję za każdy trening jaki dla Nas przygotowałaś, za każdy posty i każde słowo motywacji! Zmieniłaś moje życie! …. „. Chciałam Wam przypomnieć, że Wasze efekty, to Wasza zasługa! 

Dzisiaj podczas treningu obowiązywał taki plan treningowy:

Wersja dla osób, które korzystają z telefonu —> Plan 2

Ćwiczenia skupiały się na modelowaniu ramion, nóg, brzucha oraz spalaniu tkanki tłuszczowej.

Wszystkie zestawy, które pojawiły się dzisiaj są Nam znane.

Co mi się najbardziej podobało w Planie 2 ?

Przede wszystkim trening ramion! Uwielbiam wszystkie ćwiczenia w których wykorzystuje się dodatkowy ciężar. Ćwiczę z obciążeniem 3, 5 kg na rękę i nie mam wielkich mięśni  ( w sumie w ogóle ich prawie nie mam na rekach ;). Będę Wam to potarzała do znudzenia. Nie bójcie się hantli, obciążników itp. Ładnie zarysowane ręce są bardzo seksi ( przynajmniej mi się tak wydaję:)) A Wy jak uważacie?

Trening interwałowy ze skakanką jest wymagający. Ale bardzo efektywny! W ciągu 20 minut możemy spalić około 200 kcal.

Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Wiele z Was pisze do mnie wiadomości o treści ” Czy robiąc brzuszki spalę tkankę tłuszczową? „. Odpowiedź brzmi nie! Ćwiczenia aerobowe ( bieganie, cardio itp. ) pomogą spalić Nam tłuszczyk ale nie brzuszki:). Jeżeli chcecie, to mogę Wam przygotować post w którym odpowiem na pytania, które bardzo często dostaję w prywatnych wiadomościach.

Dzisiejszy zestaw był dość wymagający. Jestem ciekawa jak sobie z Nim poradziłyście. Wiecie, że za 6 dni mierzymy się i podsumowujemy 6 tygodni Naszej ciężkiej pracy ?:) Nie mogę się doczekać! 

Czekam na Wasze komentarze dotyczące dzisiejszego dnia.

Pozdrawiam serdecznie,

Dominika

Podobne posty:

Plan treningowy obowiązujący w tym wydarzeniu —>III faza wydarzenia

Relacja z dnia pierwszego —> Dzień 1

Relacja z dnia drugiego —> Dzień 2

Relacja z dnia trzeciego —>Dzień 3

Relacja z dnia czwartego —> Dzień 4

Relacja z dnia piątego —> Dzień 5

Relacja z dnia szóstego —> Dzień 6

Relacja z dnia siódmego —> Dzień 7

Relacja z dnia ósmego —> Dzień 8

39 KOMENTARZE

  1. Jakoś nie lubię tak pisać jak jest mało komentarzy, ale ktoś musi zacząć.

    Dzisiaj z panem z skakanką poszło mi najgorzej, w tych nowych Elbrusach, jakoś bardziej mnie nogi bolą. A trening ramion z 1 kg obciążeniem też spoko.

    • Dokładnie 🙂 Ktoś musi zacząć:) Nie ma co się krępować. To miejsce jest dla Was:) Wcześniej skakałaś bez butów? Oj niedobrze, niedobrze ;D

          • No widzisz 🙂 To zależy od organizmu 😀 Jak ktoś biega w trampkach np.: to później ciężko niektórym przestawić się na inne buty i na odwrót 😀

  2. nienawidzę skakanki. nienawidzę, bo nie potrafię skakać po prostu. ramiona mogę ćwiczyć bez przerwy bo uwielbiam ćwiczenia na nie, na siłowni zawsze się panowie podśmiechiwali ze mnie hohohoh co to będzie, hantelka taka ciężka, przecie nie udźwignie, co ona z tym zrobi hohohoho, no i panowie byli zdziwieni, kiedy kończyłam jedną, drugą serię, jedno, drugie, trzecie ćwiczenie i szłam na maszyny. i wielkich „bicków” też nie mam, mały ciężar, duża liczba powtórzeń i nie będziemy miały łap jak bochenków, no chyba że któraś z pań zechce :))…

    • I bardzo dobrze! Trzeba zadziwiać Panów:) Oczywiście Kobieta nie może być silniejsza od Faceta ( bo to to już przesada ) 🙂
      Pozdrawiam Kochana 🙂

      • Czemu nie może?? 🙂 Może młoda i głupia jestem, ale jednego pana który trochę za mało liczył się ze słowami prawie w błocie utopiłam, bo był zbyt słaby żeby sprawić opór jakikolwiek :), dalej gościu jest dla mnie miły mimo że ze 2 lata od tego zdarzenia minęły 😉

        • Hahaha 😀 Miałam na myśli muskulaturę 😀 A jak jest zgrabna i silna, to jak najbardziej ok 😀 Gorzej jak rozbudowana jak Facet 😀
          PS: Faceci umieją się gniewać bardzo długo ;D

          • I tak go dalej nie lubię :). Ja chyba gorsza od faceta jestem pod tym względem :D. wszystko wszystkim pamiętam i nie ma zmiłuj się :D. na szczęście nie mam takiej rzeźby jak pakerzy 😀

  3. dzisiaj super ćwiczonka:-) najbardziej mnie zmęczył pan ze skakanką no i Mel B:-) powoli przygotowuje się również do biegania:-) No i czekam z niecierpliwością na kolejne wydarzenie:-)

    • Już niedługo pojawi się nowe wydarzenie 😉 Co do biegania również muszę się za to zabrać bo w maju bieg na 10 km na mnie czeka:)

  4. Trening boski 🙂 dziś muszę się pochwalić że wygrałam z chłopakiem w ilości podnoszeń na drążku jestem z ciebie taka dumna że hohoho więc kondycja jest lepsza mimo że ćwiczę od 5 lat to ta dodatkowa godzinka dziennie daje mi mega dużo satysfakcji 🙂 Ja uwielbiam te zestawy bo mogę w domu włączyć kompa i odpręzyć się zrelaksować 🙂 a nie tracić czasu na szukanie wybieranie itp. Wielki ukłon w Twoją stronę 🙂

    • No to gratulację Kochana!
      Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z zestawów ułożonych przeze mnie 🙂
      Buziaki 🙂

  5. Dzisiaj było zdecydowanie lepiej niż w tamtym tygodniu. Uwielbiam Fitness Blender! Uwielbiam to zmęczenie po treningu ; )
    PS. chciałam polajkować posty na Twoim fb, których nie polubiłam i robiłam to tak szybko, że Facebook chciał mi zablokować możliwość lajkowania 😀

  6. siema ja dzis jestem po trzecim treningu i niestety ostatnie trzy nie dam rady dzis mi wycieli paznokiec i boli jak cholera:(((

    • Biedna 🙁
      Kuruj się Kochana! Napinaj poślady i oglądaj filmiki z ćwiczeniami na brzuch ( patrząc na nie Nasze ciało samoistnie napina odpowiednie mięśnie ):)
      Dużo zdrówka życzę!:)

  7. Droga Tipsy. Uwielbiam twoje wydarzenia,ale od jakiegoś czasu ciągle choruje. Nigdy się nie podawałam i zawsze cwiczylam. Przyznaje się,że nie zawsze sumiennie. Czasem brakowało mi motywacji,ale jak zobaczyłam dziś na twoim blogu nową metamorfozę to stwierdziłam,że po chorobie biorę się ostro do pracy,a teraz wracam pod kocyk aby się szybciej wyleczyć. Chciałabym też biegać,ale mieszkam w Irlandii i jak na razie pogoda jest okropna. Dzięki Tipsy że jesteś<3

    • Bardzo się cieszę, że po wyleczeniu się dołączysz do Nas! Bieganie jest cudne!:) Odpowiedni strój i można biegać:)
      Życzę Tobie dużo zdrówka i mam nadzieję, że do nowego wydarzenia wrócisz do Nas i będziesz sumiennie z Nami ćwiczyła:) A kiedyś pochwalisz się swoją metamorfozą 🙂
      Trzymam za Ciebie kciuki! 🙂
      Ps: To ja dziękuję, że mam takie wspaniałe Czytelniczki. Bez Was tipsforwomen.pl nie byłoby! 🙂

  8. Kurcze, ja się prawie dziś nie zmęczylam. Nie lubię tego bo mam wrażenie, że się nie przykladalam, a tak wcale nie było. Wychodzi na to, że kondycja dużo lepsza. Niech w następnym wydarzeniu będzie dużo tabat i interwałów bo im jeszcze nie daję rady a trzeba sobie podwyższac poprzeczkę 😉

    • Klaudia brak zmęczenia nie jest oznaką, że źle wykonałaś trening 🙂 Jesteś już na tyle zaawansowana, że nie sprawiają Tobie ćwiczenia problemu. I bardzo dobrze 🙂 Nie możesz też dopuścić do przetrenowania, pamiętaj o tym. Lepiej mniej niż za dużo 😉 A co po porzeczki, to na 100% zostanie podniesiona:)

  9. Zanim się rozkręciłam na dobre, już się skończył 😀 zdziwiłam się, że znowu Jillian Michaels się pojawiła :-))) Ale super jest!

  10. trening wykonany!!!! jesteś naprawdę kochana tyle serca wkładasz w to co robisz!!!!dziękuję z całego serca!!!!

    • Nie masz za co mi dziękować 🙂 Cieszę się, że mogę jakoś pomóc i sprawić, że jesteście bardziej szczęśliwe 🙂
      Pozdrawiam

  11. To ja mam takie pytanie- codziennie robię sporo brzuszków.
    Jakieś tam lekko widoczne mięśnie mam, bo mój brzuch nie jest jakiś spory, ale płaski też nie jest. Nie ma więc opcji wyszczuplenia go bez aerobów, jak nie jest on jakiś gruby bardzo? 😉

    I podziwiam Cię za te obciążenia na ręce- ja jak ostatnio ćwiczyłam Twoją playlistę i były ćwiczenia z jakimś obciążeniem, to miałam butelki wody 1.5 l
    I potem dwa dni mnie ręce bolały 😛

    • Nie ma takiej opcji Kochana:) Muszą być aeroby 😉 Wiesz może ile wynosi % zawartość tłuszczu w Twoim organizmie? 🙂

      Jeżeli chodzi o obciążenie, to zaczynałam od 0,5. Mam czasami słabsze dni, to sięgam po 1,5 kg 🙂 Nawet już jakiś zarys mięsnia widać na moich szczupłych rękach 😀

      • Niestety nie mam pojęcia ile mam % tłuszczu, bo nigdy nie mierzyłam tego;/
        Ale aż dałaś mi do myślenie, żebym może zainteresowała się tym tematem, gdzie w Krk mogę tego dokonać;)

        I szkoooda strasznie, że aeroby trzeba robić:P
        Bo coś czuję, że i wtedy mi biust spadnie, a taka byłam zadowolona, że spadły cm w udach i w pasie, a piersi nic 😛

  12. Tipsi ja dziś odpuszczam :/. Wiem, że co chwilę robię sobie wolne i mi bardzo głupio, ale moja energia życiowa dziś mnie obliguje do tego żeby zawlec zadek do łazienki wziąść prysznic i paść na twarz do łóżka.. 🙁 10 minut temu wróciłam od faceta, a od rana kursowałam szpital-dom z mamą :(. Jutro się poprawię obiecuję:).

    BTW robie się silniejsza i inni zaczynają zauważać zę lekko zeszczuplałam

    • Kochana trening na zmęczony organizm i tak nie ma sensu 🙂
      Wypocznij i wróć do Nas:)
      Mam nadzieję, że ze zdrowiem Twoim i Twoich bliskich ok ( szpital mnie zaniepokoił )
      Wyśpij się i jutro będziesz miała więcej energii.
      Jak inni widzą efekty, to jest bardzo dobrze!:)

      Buziaki:*

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here