Dietetyczna pizza ( omlet )

8

Przepis na:  Dietetyczna pizza ( omlet )

Składniki:

* 1 żółtko,

* 4 białka,

* przyprawy ( sól do ciasta), przyprawy według gustu na składniki 🙂

dodatki według uznania na zdjęciu jest: tuńczyk, papryka , ogórek, pomidor, rukola

Sposób przygotowania:

Mieszamy żółtko z białkami. Przyprawiamy. „Ciasto” wlewamy na patelnie, podsmażamy jak omleta. Obracamy na drugą stronę. Układamy wszystkie dodatki na które mamy ochotę. Jeszcze chwilę podsmażamy do zarumienienia. I gotowe:)

Idealny posiłek na śniadanie albo kolację:)

Można dodać kukurydzę, kurczaka, ser żółty, pomidory. Wszystko co lubicie!:)

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułDlaczego jemy słodycze?
Następny artykułSposoby na wypadające włosy – test
Dominika
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

8 KOMENTARZE

  1. Tipsi, mnie też zastanawia co robić z żółtkami? Wszędzie są przepisy z większością liczbą białek niż żółtek. Trochę szkoda wyrzucać 😛

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here