DIETA MEL B – Cała prawda o diecie Mel B

1

Mel B nie muszę Wam przedstawiać. Jestem pewna, że imię tej osoby wywołuje na Waszych twarzach uśmiech,  a niejedna z Was codziennie odpala jej treningi i razem z nią trenuję. Na pewno większość z Was zastanawiała się kiedyś, jak wygląda diet Mel B, co je nasza trenerka i jakie zasady odżywiania stosuje?

Zacznijmy od samego początku …

W trakcie walki z nadwagą, Mel B korzystała miedzy innymi z diety pudełkowej „FRESHLOGY” – 5 zapakowanych posiłków, przywożonych przez catering do domu. Plan diety był tak stworzony, że dawał jej dobre samopoczucie, poprawiał jej zdrowie. Posiłki składały się z takich proporcji: 30% białko/40%węglowodany/30%tłuszcze. Mel B jest fanką koktajli białkowe, który w jej jadłospisach występują w formie przekąski, która ma w ciągu dnia dodać energii.

http://healthyceleb.com

Teraz dieta mel B polega na spożywaniu małych posiłków,  w odstępie czasowym 2-3 godzin.  W jej jadłospisie nie brakuje chudego mięsa, owoców, warzyw, różnego rodzaju nasion, zdrowych tłuszczów oraz pełnowartościowych węglowodanów. Jej dieta jest bogata w produkty posiadające kwasy omega 3, które są bardzo wartościowe dla organizmu. Mel B stawia najczęściej na śniadanie węglowodanowe np. owsiankę z dodatkami. Zdarza jej się jeść śniadanie białkowo-tłuszczowe np. omleta z dodatkami. Uwielbia koktajle na bazie chudego mleka. Dodaje do nich owoce, orzechy. Mel B odmierza proporcje swojego jedzenia, żeby mieć pewność, że to co zjada jest odpowiednio zbilansowane dla organizmu.

Jeden dzień w tygodniu Mel B cheat day (nie cheat meal). Przez cały dziań pozwala sobie na spożywanie wszystkich produktów, na jakie ma ochotę.

Mel B na swojej płycie treningowej podzieliła się swoimi przepisami na wszystkie dania: od śniadania po kolację. Jeżeli chciałybyście poznać jej propozycje potraw, odsyłam Was tutaj:

Dajcie znać od jak dawna trenujecie z Mel B i czy testowałyście jej przepisy na pyszne dania? Ja przetestowałam każdy, który Wam u góry podlinkowałam i muszę stwierdzić, że są naprawdę proste w przygotowaniu, tanie, szybkie i PRZEPYSZNE!

Pozdrawiam,

Dominika

1 KOMENTARZ

  1. Lubię Mel B za jej treningi – potrafią ruszyć mięśnie, o których istnieniu dowiadujemy się z „zakwasów”.
    Jest pozytywna, nakręca, przyjemnie się z nią ćwiczy.
    Niektóre jej przepisy są ok. Jednakże jeśli miałabym stosować jej przepisy non stop, skończyłoby się cukrzycą. Mam IO i na jej liście ulubionych produktów i potraw są takie, przy których osobom z problemami metabolicznymi, cukier i insulina szaleją. Np – owsianka, dania z makaronem. Ja po nich zasypiam, źle się czuję i zamiast ogarniać prob.lem tylko je zaostrzają.
    Niekoniecznie zatem może każdemu pasować „trener” jako jednocześnie pewnego rodzaju dietetyk.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here