Przygotowałam dla Was najlepsze ćwiczenia rozciągające do szpagatu, dostępne w internecie. Mam nadzieję, że wiele z Was skorzysta z tego postu i zacznie rozciągać się do szpagatu;).

Na blogu przygotowałam dla Was wyzwanie szpagatowe. Dołączcie do nas! Pobierzcie kalendarz i rozpocznijcie przygodę ze szpagatem ===> Opanuj szpagat do perfekcji – KLIK

1) Bardzo fajny zestaw do rozciągania z Fittapy;)

2) Propozycja od Zwariowani

3) Propozycja od blogilates

4)Rozciąganie do szpagatu połączone z jogą

5) Rozciągnie do szpagatu + joga

6) Rozciąganie w parze

Moja propozycja jest taka, żeby osoby, które słabo znają język angielski wybierały zestawy polskich autorów. W filmikach jest dużo wskazówek do których warto się stosować. Myślę, że niedługo powstanie na fb wydarzenie w którym wspólnie będziecie mogły się wspierać. Ale o wszystkim będziecie informowane na bieżąco :). Lista filmików będzie jeszcze uzupełniana ;). Jeżeli macie jakieś propozycje, to wpiszcie w komentarzu.

UWAGA!

Przed przystąpieniem do rozciągania zapoznajcie się z tym artykułem —->Rozciąganie do szpagatu – rodzaje szpagatu

Pozdrawiam,

Dominika

PODZIEL SIĘ
Tipsi
Młoda mama Lenki, zakręcona studentka, zakochana w sporcie i zdrowym odżywianiu. W wolnych chwilach zajmuję się blogowaniem. Zamierzam motywować Was do aktywnego trybu życia i udowodnić Wam, że można wszystko!!! Wystarczy tylko naprawdę tego chcieć.

38 KOMENTARZE

  1. suuuper, czekałam na to 😀
    Ostatni filmik jest naprawdę super! i można go równie dobrze wykonywać samemu, gdyż tylko jedno ćwiczenie jest do zrobienia z koleżanką 🙂

    dziękuję, Tipsi 🙂

  2. Cieszę się, że zamieściłaś te filmiki 🙂 Codziennie obowiązkowo wybieram coś z rozciągania więc będą one dla mnie pomocne 🙂

    • Nie jestem pewna, nie chcę wprowadzać w błąd, ale wydaje mi się, że ćwiczenia rozciągające, szczególnie dosyć rozbudowane, powinno się robić po porządnej rozgrzewce. Więc może lepiej i bezpieczniej byłoby je robić po ćwiczeniach? 🙂
      Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi 🙂

      • Kilka dni temu pisałam wcześniej post o rozciąganiu do szpagatu i tam wspominałam o rozgrzewce 🙂 To jest post TYLKO z ćwiczeniami bez teorii 🙂

  3. Ja ćwiczę z ostatnim filmikiem i jest super :), efekty już widać! Ale jeszcze trochę brakuje do pełnego szpagatu.
    Dziękuję Tipsi za nowe filmiki wszystkie wypróbuję na pewno ;)!
    Wydarzenie związane ze szpagatem będzie superrrrrrr 😀 już się nie mogę doczekać!

  4. Wczoraj poćwiczyłam ponad godzinkę z Mel B, dzisiaj dopiero zbieram sił, ale bez obiadu chyba tego nie dokonam ^^ i czekam na moje ciastka w cieście francuskim, jak będą smaczne to się podzielę przepisem :D.
    Dzisiaj poczułam, że jednak pod warstwą tłuszczyku na boczkach są jakieś mięśnie i mnie to bardzo cieszy :). Aha i nie wiem czy to autosugestia czy uda mi trochę zeszczuplały już po tych paru dniach.

    Jeśli o mnie chodzi to rozciąganie do szpagatu zacznę za jakieś 10 kg, bo teraz jeszcze nie czuję się na siłach żeby to zrobić.

    Tipsi jak myślisz czy w ramach zamiennika na razie mogę robić pompki z poziomu piłki, bo normalnie to nie jestem w stanie ani jednej zrobić, a z piłki nawet czasem z 10 zrobię powolutku. Mam bardzo słabe mięśnie ramion, cóż z tego że wniosę na 3 piętro worek lub dwa naraz cementu lub jakiejś innej zaprawy jak trzymając dłużej niż 30s ręce w górze to mi drętwieją i zaczynają boleć.

    Aha i jeszcze szukam jakiś intensywnych ćwiczeń jak najbardziej angażujących biust bo zaczyna mi z niego tłuszczyk lecieć i robi się taki brzydki i niejędrny jak się na niego spojrzy pod pewnym kątem. Balsamy stosuję od początku, teraz włączyłam zimne prysznice ale to nadal mało :(. Jeszcze mam zamiar jak uzbieram fusów włączyć peeling kawowy (na bazie żelu pod prysznic z serii masła kakaowego [ziaja]).
    BTW. Widziałaś nową nutę zapachową żeli pod prysznic ziajii? [poziomka, jeżyna i oliwka] chyba 🙂

    Pozdrawiam
    i dzięki za wytrwałość jak przeczytasz cały komentarz :*
    a będę mega wdzięczna jak coś dasz radę mi poradzić 😀

    • Dotarłam do końca 😉
      i pozwolę sobie tylko doradzić, że lepiej nie zbierać fusów z kawy, bo pleśnieją. Jak dla mnie wystarcza na jeden peeling ilość z jednej kawy. No ewentualnie dwóch 😉
      pozdrawiam i życzę wytrwałości!

    • Witaj Kochana,

      oczywiście, że pompki na piłce są jak najbardziej ok 🙂
      Niestety nie da się schudnąć i zatrzymać w całości biusty 🙂 Rób dużo pompek, ściskają małą piłeczkę w dłoniach, no i trening na biust z Mel B. Polecam robić codziennie w takim razie.
      Kochana pamiętaj, że fusy mogą pleśnieć dlatego nie zbieraj ich nie wiadomo jak długo 😀
      Nie, nie widziałam ale muszę zobaczyć!
      Pozdrawiam

  5. ja juz wczesniej zaczelam wlasnie filmik numer 6 ,po twoim pierwszym poscie oczywiscie,oj masz dar przkonywania kochana :)))

  6. Zaciekawiły mnie filmiki 4, 5 i 6, może z nich skorzystam.
    A co do wydarzenia, jestem za! 🙂 Raźniej będzie mi dążyć do upragnionego celu razem z innymi.
    Chciałabym do wakacji umieć już robić szpagat, ale pewnie potrwa to trochę dłużej.
    Od siebie polecam ćwiczenia z panią Aleksandrą :
    http://m.youtube.com/watch?v=N33qhFrO8hY

  7. moje mięśnie są zastałe nigdy się nie rozciągałam, teraz chcę zacząć. ile i jak długo mam się rozciagac abym mogła dosięgnąć kolana czołem, i ogólnie była dobrze rozciągnięta?

  8. ostatni filmik jest mega 🙂 innych próbowałam też ten od zwariowanych i fittapy, ale moje nogi tak rozciągnięte jak dwa kołki 😀 dłuuuga droga zeby zrobić szpagat albo coś podobnego do niego 🙂

      • świetnie! przepraszam za błąd który się wkradł! 😀 a więc zaczynam od dziś ostro pracować, przyznam że się zapuściłam w ćwiczeniach nad brzuszkiem, ale znowu dałaś mi dużego kopa ‚psychicznego’ i aż chce mi sie cwiczyc! ps. czy dany zestaw mam cwiczyc przez miesiac ten sam czy kazdego dnia na bazie innego filmiku? 🙂

        • Olu to już zależy od Ciebie 🙂 Ja proponuję zmieniać zestawy 🙂 Ale robić to tak, żeby było około 15 minut rozciągania do szpagatu dziennie 🙂

  9. czekam na wydarzenie ze szpagatem! 🙂
    Zmotywowałaś mnie niesamowicie do ćwiczeń, do tej pory nie udało się to nikomu :). „Pompujemy pośladki” jest moim drugim wydarzeniem, wcześniejsze „świąteczne grzeszki” nie udało mi się dokończyć, bo zaczęłam dużo później i chciałam razem z Wami zacząć nowe 🙂
    Jesteś najlepszą motywatorką – ever!
    Pozdrawiam 🙂

  10. Jednak dla osoby nieslyszacej tak jak ja nie bardzo rozumiem co oni wgl mowia w filmikach szczegolnie jesli nie jest polskie i dlatego chcialabym jesli pani cokolwiek wstawi filmik to chociaz z napisami bo ulatwiloby to dla mnie i dla kazdego niezalezne od tego ktos jest nieslyszacy czy nie zna wgl angielskiego…..itp.
    Pozdrawiam

  11. Ja podjęłam już wyzwanie od 10 dni 😀 o z tą Panią z ostatniego filmiku 😉
    nr 1.) The Splits Stretches, Middle Splits Flexibility Workout, How To Do The Splits For Beginners ,
    lub
    nr 2.) The Splits Stretch Routine – How To Do The Splits Flexibility Training Beginners Exercises Workout ,
    czasem uda mi się zrobić nawet oba np po bieganiu a potem po wieczornym „Twoim” treningu 😉 😀 bardzo je lubię są przyjemne i czasowo fajne bo około 20 minutowe 😉

    • A właśnie jak to jest z tym rozciąganiem, czy można rozciągać się codziennie?? Czy podobnie jak z treningami powinno się robić przerwy??

  12. Cały rok ćwiczyłam po to, aby dobrze wyglądać w to lato na plaży, a pech chciał, że z powodu zabiegu muszę przerwać trening, bieganie, rozciąganie 🙁 Tipsi, mogłabyś doradzić mi jakoś jak mogłabym dbać o swoje ciało, aby bez treningu móc ładnie wyglądać na plaży? Czy to niemożliwe? :/ Od razu dodam, że nie mogę wstawać z łóżka…

    • Oczywiście 🙂 Jedz zdrowo, nawadniaj swój organizm, jeżeli możesz spaceruj 🙂
      Dbaj o swoją skórę. Na pewno Twoje efekty nie pójdą w las.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ