Strona główna Trening Przykładowe treningi Ćwiczenia rozciągające do szpagatu

Ćwiczenia rozciągające do szpagatu

Przygotowałam dla Was najlepsze ćwiczenia rozciągające do szpagatu, dostępne w internecie. Mam nadzieję, że wiele z Was skorzysta z tego postu i zacznie rozciągać się do szpagatu;).

1) Bardzo fajny zestaw do rozciągania z Fittapy;)

2) Propozycja od Zwariowani

3) Propozycja od blogilates

4)Rozciąganie do szpagatu połączone z jogą

5) Rozciągnie do szpagatu + joga

6) Rozciąganie w parze

Moja propozycja jest taka, żeby osoby, które słabo znają język angielski wybierały zestawy polskich autorów. W filmikach jest dużo wskazówek do których warto się stosować. Myślę, że niedługo powstanie na fb wydarzenie w którym wspólnie będziecie mogły się wspierać. Ale o wszystkim będziecie informowane na bieżąco :). Lista filmików będzie jeszcze uzupełniana ;). Jeżeli macie jakieś propozycje, to wpiszcie w komentarzu.

UWAGA!

Przed przystąpieniem do rozciągania zapoznajcie się z tym artykułem —->Rozciąganie do szpagatu – rodzaje szpagatu

Pozdrawiam,

Dominika

zagłosuj na tipsforwomen.pl
 

Zobacz również

25 COMMENTS

  1. suuuper, czekałam na to :D
    Ostatni filmik jest naprawdę super! i można go równie dobrze wykonywać samemu, gdyż tylko jedno ćwiczenie jest do zrobienia z koleżanką :)

    dziękuję, Tipsi :)

  2. Cieszę się, że zamieściłaś te filmiki :) Codziennie obowiązkowo wybieram coś z rozciągania więc będą one dla mnie pomocne :)

    • Nie jestem pewna, nie chcę wprowadzać w błąd, ale wydaje mi się, że ćwiczenia rozciągające, szczególnie dosyć rozbudowane, powinno się robić po porządnej rozgrzewce. Więc może lepiej i bezpieczniej byłoby je robić po ćwiczeniach? :)
      Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi :)

      • Kilka dni temu pisałam wcześniej post o rozciąganiu do szpagatu i tam wspominałam o rozgrzewce :) To jest post TYLKO z ćwiczeniami bez teorii :)

  3. Ja ćwiczę z ostatnim filmikiem i jest super :), efekty już widać! Ale jeszcze trochę brakuje do pełnego szpagatu.
    Dziękuję Tipsi za nowe filmiki wszystkie wypróbuję na pewno ;)!
    Wydarzenie związane ze szpagatem będzie superrrrrrr :D już się nie mogę doczekać!

  4. Wczoraj poćwiczyłam ponad godzinkę z Mel B, dzisiaj dopiero zbieram sił, ale bez obiadu chyba tego nie dokonam ^^ i czekam na moje ciastka w cieście francuskim, jak będą smaczne to się podzielę przepisem :D.
    Dzisiaj poczułam, że jednak pod warstwą tłuszczyku na boczkach są jakieś mięśnie i mnie to bardzo cieszy :). Aha i nie wiem czy to autosugestia czy uda mi trochę zeszczuplały już po tych paru dniach.

    Jeśli o mnie chodzi to rozciąganie do szpagatu zacznę za jakieś 10 kg, bo teraz jeszcze nie czuję się na siłach żeby to zrobić.

    Tipsi jak myślisz czy w ramach zamiennika na razie mogę robić pompki z poziomu piłki, bo normalnie to nie jestem w stanie ani jednej zrobić, a z piłki nawet czasem z 10 zrobię powolutku. Mam bardzo słabe mięśnie ramion, cóż z tego że wniosę na 3 piętro worek lub dwa naraz cementu lub jakiejś innej zaprawy jak trzymając dłużej niż 30s ręce w górze to mi drętwieją i zaczynają boleć.

    Aha i jeszcze szukam jakiś intensywnych ćwiczeń jak najbardziej angażujących biust bo zaczyna mi z niego tłuszczyk lecieć i robi się taki brzydki i niejędrny jak się na niego spojrzy pod pewnym kątem. Balsamy stosuję od początku, teraz włączyłam zimne prysznice ale to nadal mało :(. Jeszcze mam zamiar jak uzbieram fusów włączyć peeling kawowy (na bazie żelu pod prysznic z serii masła kakaowego [ziaja]).
    BTW. Widziałaś nową nutę zapachową żeli pod prysznic ziajii? [poziomka, jeżyna i oliwka] chyba :)

    Pozdrawiam
    i dzięki za wytrwałość jak przeczytasz cały komentarz :*
    a będę mega wdzięczna jak coś dasz radę mi poradzić :D

    • Dotarłam do końca ;)
      i pozwolę sobie tylko doradzić, że lepiej nie zbierać fusów z kawy, bo pleśnieją. Jak dla mnie wystarcza na jeden peeling ilość z jednej kawy. No ewentualnie dwóch ;)
      pozdrawiam i życzę wytrwałości!

    • Witaj Kochana,

      oczywiście, że pompki na piłce są jak najbardziej ok :)
      Niestety nie da się schudnąć i zatrzymać w całości biusty :) Rób dużo pompek, ściskają małą piłeczkę w dłoniach, no i trening na biust z Mel B. Polecam robić codziennie w takim razie.
      Kochana pamiętaj, że fusy mogą pleśnieć dlatego nie zbieraj ich nie wiadomo jak długo :D
      Nie, nie widziałam ale muszę zobaczyć!
      Pozdrawiam

  5. ja juz wczesniej zaczelam wlasnie filmik numer 6 ,po twoim pierwszym poscie oczywiscie,oj masz dar przkonywania kochana :)))

  6. Zaciekawiły mnie filmiki 4, 5 i 6, może z nich skorzystam.
    A co do wydarzenia, jestem za! :-) Raźniej będzie mi dążyć do upragnionego celu razem z innymi.
    Chciałabym do wakacji umieć już robić szpagat, ale pewnie potrwa to trochę dłużej.
    Od siebie polecam ćwiczenia z panią Aleksandrą :
    http://m.youtube.com/watch?v=N33qhFrO8hY

  7. moje mięśnie są zastałe nigdy się nie rozciągałam, teraz chcę zacząć. ile i jak długo mam się rozciagac abym mogła dosięgnąć kolana czołem, i ogólnie była dobrze rozciągnięta?

  8. ostatni filmik jest mega :) innych próbowałam też ten od zwariowanych i fittapy, ale moje nogi tak rozciągnięte jak dwa kołki :D dłuuuga droga zeby zrobić szpagat albo coś podobnego do niego :)

      • świetnie! przepraszam za błąd który się wkradł! :D a więc zaczynam od dziś ostro pracować, przyznam że się zapuściłam w ćwiczeniach nad brzuszkiem, ale znowu dałaś mi dużego kopa ‚psychicznego’ i aż chce mi sie cwiczyc! ps. czy dany zestaw mam cwiczyc przez miesiac ten sam czy kazdego dnia na bazie innego filmiku? :)

        • Olu to już zależy od Ciebie :) Ja proponuję zmieniać zestawy :) Ale robić to tak, żeby było około 15 minut rozciągania do szpagatu dziennie :)

Zostaw komentarz